Ebbruc 1zehratun yok hamile değilim , tüm vücudum için kullanıyorum şuan ama hamilelikte doktora sormak lazım
Asel_27 1zehratun bende kulanıyodum yüzüme memnunumda,ama hamilelikte hiç kullanmadım internetten araştırdım önerilmedigini gördüm mecbur sapla ağdayla idare ediyorum 31 haftalığım ama yüzdeki tüylerim geri arttı ve sert çıkmaya başladı maalesef😕😕
Ebbruc yenidenanne34 adet zamanına yakın acıyo ama normal zamanda çok acı yaşamıyorum acı eşiğim yüksektir sadece bikini bölgesinde 3ten yukarı atış yapamıyorum onun haricinde hep 5.seviyeyi kullanıyorum
yenidenanne34 Ebbruc ben bikiniye de 5 yapiyordum 😅 baya acıyordu ama benim üst bacagimda cok acıyordu yani zar zor yapabiliyordum benimki yeni degil yillar önce almıştım 6 7 sene oluyor
Ebbruc yenidenanne34 kıııız nasıl dayanıyodun 5 e 😂 yok valla bikaç kere 4e çıkardım ama o kadar sürekli yapamıyorum bikiniyi o seviyede. Ben neredeyse tüm vücut yapıyorum şuan , daha önce de lazer geçmişim var benim bide