AjdaDiri Merhabalar ben pazar günü hamile olduğumu öğrendim sat 06.12.2023 Salı günü kan testi verdim beta sonucu 10000 çıktı normal değer mi
AjdaDiri Ama bundan önce 4 düşük 1 dış gebelik 1 sağ var korkuyorum artık :( buna da bişey olur diye boş gebelik diye
Deletedmom_85 AjdaDiri İçinizi ferah tutun değeriniz gayet güzel. Biliyorsunuzdur ki önemli olan 2 günde %60 ilk bir artisin olması sağlıklı bir gebeliğe işarettir. Hemen doktora gidersiniz aksi durum varsa önlem alınır zaten.