Kızlar merhaba, ben geçen sene ekimde erken doğum yaptım baya erken 26 haftalık. Oğlumu 11 aylıkken kaybettim maalesef ve psikolojik olarak aşırı yıprandığım bir süreçteyim. Erken doğum sebebim net olmamakla birlikte enfeksiyon diye biliyorum , eski doktoruma gitmek istemiyorum ama ilgili ve bilgili bir doktor tavsiyesine ihtiyacım var. Diyarbakır merkezde olursa çok iyi olur, Erganide yaşıyorum ama merkeze gider gelirim, iyi bir muayeneye ihtiyacım var