Sahinaysr Aynı sorunu 28. haftada ben de yaşadım. Kasılmalarım olmadı. Nts’de Sancım çıkmadığı için yatış verilmedi. Ancak progestan verildi. Düzenli olarak kullandım. Şu anda 32 haftalığım şükür lekelenme durdu. İlacı doktor devam ettirdi. Bol bol dinlenmen gerekiyor. İlaç verildiyse düzenli kullanmalısın. Evde iş yapma. İlk kanamada ilk bi hafta hiç kalkmadım ben yataktan. İlk ölçümde rahim ağzı 30 mm’di 9 gün sonra 36 mm olmuştu. Şu an çalışmama rağmen şükür bir sıkıntım yok. Kasılmalar için magnezyum verir sana doktorun. Bir de bol su içmelisin. Allah yardımcın olsun. 🙏 Bebeğin sağlıklı gelsin .