Maya3337 17+2 haftalık olduk 💙 herşey yokunda çok şükür. Vitaminleri kullanıyorum magnezyum ekstra. Progestan devam sadece ama o da günde ikiden teke düşecek haftaya. Ben bu güne kadar iki üç kez lekelenme dışında birşey yaşamadım çok şükür 🤭hatta ultrason olmasa görmesem içimde bebek yok gibi. Bu aralar salgından bende nasibimi aldım onun dışında herşey aşırı güzel. Kilo da almadım daha . 🤰hamilelik harika bi duygu kıpırdamasını da dün ilk kez hissettim. Sanki bi seğerme gibiydi yani tırtılın içimde yürüdüğünü hissettim gibi birşey oldu 🐛🦋