Svda_tsr Kızlar selam. Bugün adetimin 10. Günüydü test yaptım pik çıktı. Eşim işte değerlendiremeyeceğim haliyle. Sıkıntı olur mu?
Zeyna27 Svda_tsr yumurtlama dahil 3 gün değerlendirilir zaten kaçırmış olmazsınız yarınve diğer gün mutlaka değerlendirin
Svda_tsr turkan403 sağol canım. Bir yılı geçgin istiyıruz ama nasip olmuyor. O yğzden gerildim bi kaçırmak istemiyorum
Svda_tsr umrumdadegil evet onu yapıcam ama uzun süredir sitiyoeum ama hamile kalamıyorum o yğzden gerildim biraz. Teşekkür ederim ☺️
Svda_tsr turkan403 bu ay gidicem. 6 ay önce histeroskopi oldum pcos ve rahim duvarı kalınlaşmasından. En geç altı aya hamile kalırsın demişti doktorum ama olmadı
Ebrar042 Rabbim hayırlı zamanda nasip etsin. Dün değerlendirdiysen yine kalma ihtimalin var yarın da değerlendirirsen ihtimal artar mutlu haberi alırsın umarım ☺️
Svda_tsr Ebrar042 yok işte bugün son gündü lekelenmelerle 10 gün sürüyo. Bugün banyo yaptım testi de yapınca böyle çıktı. Nasip artık bakalım. Geçen ay yunurtlama öncesi, yumurtlama ve çatlamayı değerlendirdik ama olmadı maalesef
Ebrar042 Bende de pcos var yaklaşık 6 ay falan yaptım ama olmadı biz pcoslarda yumurtlama düzensiz olduğu için doğru göstermiyormuş bence onunla vakit kaybetme sonradan ben de pişman oldum maalesef
Ebrar042 Bbk88 Ben birkaç ay yumurta geliştirici hap kullanıp çatlatma iğnesi ile denedim fakat olumlu bir sonuç alamadım ve aşılama yaptırdık