Blueberry0 Rabbım şifali versin canım gerçektende çok zor ben ilk bebeğimde oturup ağlıyordum emzirmek istemiyordum yada bebeğim tam tutana kadar birşeyleri ısıruyordum ne kullandıysam fayda etmedi göğüs pedi dahada yara yaptı ki onu kullanınca yaralarım tekrarladı ve tamamen bıraktım eğer kullanıyorsan kesinlikle at kullanma yara içinse bana fito çok iyi geldi bebeğini emzirdikten sonra karbonatla sil kurut ve fito sür tekrar emzirince güzelce temizle yada karbonat sür bebeğin ağzıda pamukçuk olmaz hem bunu bir süre dene göğüs ucun çamaşırınada değmesin hava alan birşey koy ben çay süzgeçi alıp sapını kırmıştım ve onu koyuyordum iyileşene kadar gümüş vs almadım kullanan kişilerdende şikayet duyunca gerek duymamıştım şuam 3 ye hamileyim ve yine aynı şekilde ilerlicem ama inşallah olmaz bu sefer