Arkdslar merhaba 3 gun sonra 30 haftalik olacaz bugun öğleden sonra 2 gibi biraz uzanmstm karnim sertleşti birden ve karnimin sag tarafi diğerine gore daha sis gibi oldu ama çok asiri değildi korktum oyle gorunce bi yürüdüm falan düzeldi sonra daha önceden bi kaybim var tedirgin oldum bu kasılma mi oluyor acaba ?Bide rahim agrilarim oluyor dis kısmı özllikle.Su icince yemek yeyince taş gibi oluyor karnim stres oldum valla.Kontrolum gecen carsamba idi hersey yolunda demsti.Bu haftalarda bu kasılma olayını yasayan var mi acaba?