Asafeymeninannesi bunları söylerken hiç düşünmezler. Lüzumsuz konuşmalar...benim oğlan 2. Sınıfa gidiyor hergun okula götürüp getiriyorum. Babasi evdeyken o gotuyor.33+2 bende her gun sen hala dogurmadinmi yollarda doğurcan. Çok aşağıda karnım bu acaleci olcak. Daha çocuk minnacık rahat bırakın büyüsün dimi.o yüzden artık takmıyorum .😁