Herkese selaamm,
Mayıs ayında doğum yapacağım inşallah.
Şu an kış ürünlerinde indirimler var. Bende önden alayım diye düşündüm. Fakat kafam baya karıştıı 😂
Kasım da tam 6 aylık olacağız. Kasımdan itibaren kışın giymesi için 9-12 ay mı almalıyım 6-9 mu?