1palyaco ben normalde prilam kullanıyorum 6. Haftamdan beridir 18 haftalık oldum hala geçmedi bulantım ilacım bitti eşim yarın gidip yazdıracaktı ama bugün kullanmadığım için istifa etmekten mahvoldum bende dayanmadığım için hamile komşuma söyledim oda bu var bende bunu da doktor yazdı dedi bende bir sorayım dedim