Arann Kızlar aşılamada cınsıyetın daha çok erkek bebek çıktığını söyledi bir arkadaşım, bana saçma geldi sizlere sormak istedim 🤔
tatlibebegim_ Arann evet bende öyle duydum aşılamayla kaldım bebeğim erkek aşılamada daha hızlı spermler gittiği için erkek olasılığı yüksekmiş tabi doğru mu bilmiyorum ama çevremde kim aşılama olduysa hepside erkek kız olanı duymadım hiç😅