byzaa_42 iyi de yavrum kızma ama kizicam şimdi sana. İçinde bı can tasiyosun bir şey yapacaksın ve riskli olduğunu tahmin ediyorsun ama bunun kararını doktoruna ya da bilen birine danışmak yerine goggle’dan mi karar veriyorsun 😡 Allah korusun ya bir şey olduysa şimdi sonradan vahlanmak bı çare olur mu. Şimdi sana bişey oldu diye bana da stres geldi burda. Allah korusun rabbim esirgesin seni de yavrunu da. Bı ara bana da böyle saç boyama perileri gelmişti hem burda post açmıştım hem doktoruma sormuştum herkes zararlı olabilecegini söyledi hatta biri bana şey yazmıştı boyadan ablası zehirlenmiş hamileyken. Kendini güzelce takip et izle. Şu an biz maalesef bilemeyiz bir şey olup olmadığını:( Allah’a emanet ol 😘😘😘😘