Erva18 Kızlar adetime daha 12 gün var ama sol kasigimda ağrı çok acaba yumurtlama ağrısı mı ya da cuma günü hag çektirdim onunla alakalı olabilir mi ya da idrar yolu enfeksiyonu boyl3 olan varmi
Humeyra_kavici Erva18 bende 25 aralıkta hsg çektirdim adetim normalde 16 17 si gibi bende de sürekli sol kasığımda ağrı var
YesimAykut Erva18 benim adetim yeni bitti dün gece sol kasığımda ağrı vardı uyutmadı beni, acaba neden oluyor bu ağrılar🙄