cerenyildirim Meli2133 merhaba bende de 5-7 haftalarda sol kasık ağrısı çok olmuştu. Normal demişti doktor.
Presnsesannesi Ben cnm bu arada kesenin gordunmu bebeğini fln ben bugün doktora gttm bebek için erken dedi kese boyutum 11mm mis
Meli2133 Ufak bir karartı olarak gördü 5+3 te 3 mm dedi nir hafta sonra kotrol edelim dedi simdi böyle vajinaya kadar giden sancilar oluyor sanki kasigimdan
Presnsesannesi Meli2133 anladım cnm bnmde öyle sürekli batma gbi bsey oluyor ama nor.al benim diğer hamillegmdede vardı belimde ağrıyordu halsizlik ve uyku halde var bnde doktor normal dede kanama olursa gleisn demisti