Busraltn ablam da oldu ilk gebeliği 3. Haftada tüp patladı iç kanama, 3. Ayda gebe kaldı ama çok sancısı oldu çünkü yeni ameliyatliydi , şimdi iki ay önce arkadasinda başına geldi , onada Dr biraz korun mümkünse 6 ay demiş dedim haklı erken olursa yara yerin çok ağrıyor acaba düşüyormu diye korkuyorsun dedim. Korkmayın gebe kalırsınız ama biraz rahim toparlasin , birde olacak olan yeni gebelikte sürekli iki günde bir sağlık ocağı ndan beta verin ve 5. Hafta dolar dolmaz alttan muayne olun keseye baksınlar rahim icindeyse zaten normal gebelik kes egozukmezse dış gebekige karar verip erken yol alir Dr lariniz, birde dış gebelikte beta düzenli artmaz bir sorun vardır yani anlar Dr betadan bile