busenuraata kızlar merhaba sat 22 aralık eşim asker izme geldiği günler 29/30/31/1 tarihlerinde değerlendik . bat 21 bugün itibariyle kasıklarım ve bel ağrım yoğunlaştı adetten 3-4 gün sonra hamile kalan varmı aranızda?
2prensesannesiiii busenuraata ben o tüplerdeki yolculuğu hissediyorum ağrım çok oluyor yerleşme sürecim çok ağrılı geçiyor kızımı taşırken sanki koca bi dağ taşıyordum sonra ağrı saplanıyordu kasıklara ağırlık çökünce kızımı düşürmemek için yatağa bırakıp kendimde uzanıyordum ağrının geçmesini bekleyerek hatta acaba hamilemiyim diye bi düşünmedim değil gecikmemin 10. Günü kanda öğrendim sonra olabilir yani
_Mother_ busenuraata inşallah olmuştur canım gönlünce olsun 😇 yumurtlama erken olmuşsa olabilir 1 ocakta en son birliktelik olmuş sprem kalitesine göre 5 güne kadar kanallarda canlı kalabiliyormuş o şekilde döllenmiş olabilir benimde sat 20 Aralık bat 22 Ocak ovulasyon testi kullanıyorum 9 ocakta yumurtlama gördüm dünde çatlama gerçekleşti hepimiz güzel haberler alalım
Elifya1 Yumurtlama günün o civarlardaysa tabiki olabilir ihtimal var. Sen yine biraz geçsin öyle bi test denersin işte 🙏🏼☺️
Ayselcnt Benimde bat 20 görünüyor.. dünden beri kasıklarım ve alt karın bölgem ağrıyor.. inşaAllah gebelik belirtisi yaşıyoruzdur..
busenuraata Ayselcnt ya inşşalah ilki kalp durması sonucu kaybettim 3 ay önce aynı belirtileri yaşıyorum şuan ilişki üzerinden 11 gün geçti
Neva_aydn Ayselcnt benimde aynı bat 20 ve kasıklarım ve alt karın bölgem çok ağrıyor belime de vuruyor ağrı
Ayselcnt busenuraata bende geçen qy kimyasal gebelik geçirdim.. 😔 inşaAllah hayırlısıyla sağlıkla hepimize nasip olur..💙
Meslina0679 busenuraata evet canım bende antibiyotik kullandım korumasız ilişki yaşıyoruz bişey olur mu hamileliği etkiler mi
busenuraata adetten 3-4 gün sonra ilişki gördüm ya sonuncusu 1 ocaktı ve ondan sonraki gün yumurtlama dönemi başlıyordu şuan kasıklarım çok kötü ağrıyor sızlıyor