babyy__ doğum yaptım bacaklsrım ve ayaklarım aşırı şişti resmen fil bacağı gibi oldu bir haftadan fazla sürdü geceleri sırılsıklam terledim hep ayrıca kırk gün kan sulandırıcı iğne yaptırdım kışın soğuğunda eşimin terliklerini giyip gitmek zorunda kalıyordum hastaneye gitmek için çok zor günlerdi