Gozdecaner Alerciii eşimin abisi telefoncu atıyorlar belli bir ücret karşılığında yada e sim çıkarıyorlar direk
Kiwitoveannesi Alerciii benim gorumcemin kızına iPhone getirtirdiler yarı yarıya fiyatlar 3 yıldır kullanıyor ordan getirtirdiler burda bilgisayarla açtılar
Alerciii Busra1 yurt disinda akrabam var kndan telefon usticem burda actircam bu sekilde oluyorsa tabi