Kızlar çevremde o kadar cahil cühelamı desen eski toprak bilir herşeyi mi desem bilemedm. Yüze bakarak göbeğe bakarak yada yediklerimiz bakarak cinsiyet tahmini yapıyorlar bana ilkinde kız olur dediler yediklerime yüzüme bakarak ama nur topu gibi oğlum oldum şimdide iki kaşının ortasındaki damar belli olduğu için peşi aynı erkek diyorlar sizde böyle hurafeler duydunuz mu yada kaçı tutu🤔