Beyzanrrr benimde öyle. İlkten tatli bi kaşıntı vardi ben catliyor diyoe oluyodur diye dusunuyordum sonra catlak onleyici kremine basladimm ona basladiktan sonra gobek kisminda puturcukler oldu bacaklarinin belli bi kisminda ve kolumda koltuk altima dogru kasintilar var sanirim urtiker gibi alerjik. Kasinip duruyorum