Doğum kontrol hapını bırakalı 20 25 gün oluyor üzerine bir kere regl oldum ovilasyon günüm 4 / 10 ocak tarihleri arasıydı yaklaşık 3 gündür kasıklarımda belimde ağrı var sabahları miğdem bulanıyor ve akıntılarım arttı halsizlik iştahsızlık var ama hamilelik testinde sonuç negatif çıktı testte daha belli olmamış olabilir mi yada psikolojik olabilir mi ??