Selam kızlarr,
Regl olmadan beta hcg çektirdim ve sonucum 314 çıktı, ertesi gün 444 çıktı, daha bugün regl tarihimin ilk günü, hissiyatım o kadar regl olacakmışım gibi ki, kendimi çok garip hissediyorum, korkuyorum, daha kese oluşmamış, oluşana kadar risk var dediler o kadar korkuyorum ki, beni rahatlatır mısınız? İlk gebeliğim ve nasıl uyumalıyım? Uyurken nasıl bir pozisyonda uyumalıyım? Ne yemeliyim? Herşeyi kafaya takıyorumm. Lütfen help 🥹🥹🥹