Zeynepci012 Kızlar 1 ocakta çatlatma iğnesi vuruldum geçen ay reglm 21 aralıkta olmuştu bu ay uygulamaya göre 16snı gösteriyor hiç yanılmaz genelde 5 gün öne atar uygulama ne zaman test yapmalıyım
Zeyna27 Zeynepci012 çatlatma iğnesi sonrası 14. Günde diyorlar bende 8 Ocak vuruldum dün değerlendirdim bide bugün değerlendirip bekleyeceğim hayırlısı olsun hakkımızda
Zeynepci012 Zeyna27 dün kan testi verdim canım regl olmayınca geç çıkar dediler sağlık ocağında ya bide köy olduğu için