İyi akşamlar kızlar. 36 haftalık hamileyim ve ikinci gebeliğim ilki zorunlu sezeryan olmuştu. Dün doktor kontorulum vardı anestezi onayından geçtikten sonra şehir Hastanesi’nde sürekli kontrole gittigim doktorumdan doğum için gün alacaktım o da acil servisten gün verdiklerini ve ikinci sezeryanim olduğu için 15 gün sonrasına vereceklerini söyledi yani 38. haftama denk gelecekti ama acil serviste çok hızlı bir şekilde anestezi onayıma baktıktan sonra 31 ocağa yani 22 gün sonrasına gün verildi o da 39. haftama denk geliyor. Sizce geç değil mi o zamana kadar bebek gelmek isterse sancilarim çıkarsa ki dün nst de çok hafif çıkmış ama hissetmedim, yani acil apar topar yatmak istemem. Siz ne düşünüyorsunuz sizce ikinci gebelik için geç değil mi? Haftaya kontorulum var o zaman tekrar soracağım sadece merak ettim