Gamizzzz Kızlar merhaba bugün kontrole gittim doktorum suyumun azaldığını söyledi ve haftaya doğum dedi 35 haftayız Ciğer geliştirici iğne yapıldı Yarın tekrar gidicem 2. Doz iğne için korkuyorum bu durumu yaşayan var mi 😢
seizetheday Gamizzzz çok geçmiş olsun canım yaşamadım ama suyun azaldıysa sizin için en sağlıklı olanı düşünmüştür doktorunuz sağlıcakla gelsin inşallah 🙏🌸
merbay5 Gamizzzz bende dün gittim 36+4 ken banada suyumun azaldığını ve bebeğin ters döndüğünü söyledi serum verdi haftaya tekrar gel eğer suyun iyice azalmışsa ve bebek hala tersse sezeryana alırız dedi
Civcivinannesii Gamizzzz Allah kolaylık versin canım bende 35 hafta kontrolümde sancım çıktığı ve bebek aşağıya inmeye başladığı için 1 doz ciğer geliştirici iğne vuruldum. Bebeğinin gelişimi nasıl kaç kg çıktı