Merhaba herkese 9. Haftadayım daha 3 hafta önce 72 olan Alt değerim bugün de 104 çıktı ast de yükselmiş 40 olmuş gerçi o çok yüksek değil ama sonuçta karaciğer enzimlerim yükselmiş doktorumla daha görüşemedim okuduğum şeyler moralimi bozdu tek kullandığım şey omega+folikasit olan bi vitamin bide prilam baska bişey yok sürekli yükselmesi canımı sıktı bide daha 2.5 ayda.. başına böyle bişey gelen var mı nasıl bir yol izlediniz?