Kızlar doğum yapalı 1 hafta oldu. Tecrübesiz olduğum için mi yoksa bebeğim zor bi bebek olduğu için mi bilmiyorum ama çok zorlanıyorum. Kızımı emziriyorum ama bi türlü yetmiyor gibi aranmaya başlıyor emzirme bittikten sonra. Altını açsam ağlıyor. Kundak yapınca da durmuyor. Emzirme süresi 15 20 dk olursa yine ağlıyor. Günde birkaç kez 1 saat 1 buçuk saat emzirdiğim oluyor uyuması için. Göğüs uçlarım da yara olacak gibi krem sürüyorum gümüş kapak kullanıyorum ama göğüs ucumda fazla durmadığı için etki etmiyor. İlk muayenesinde kilo aldı sarılık da çıkmadı. Sütüm mü yetmiyor yoksa başka bi derdi mi var kolik mi anlamadım. Gazını da çıkarıyor aslında. Aranızda bu durumu yaşayıp çözüm bulabilen var mı?