Limonlukekkk Kızlar 5+2 haftalık hamileyım kendimi hep aç hissediyorum böyle giderse 100 kilo tamamlarım hamileliği bide yarın doktora gideceğiz kese görünür mü
SmyEsciv Limonlukekkk canım bende öyleydim ilk 3 ay ne bulsam yiyordum hep aç hisediyordum şimdi 17 haftalık yine açım ama ilk 3 ay gibi değil geçiyor
Elfthh SmyEsciv kesinlikle katılıyorum üç ay bende yedim iyi ki de yemiism beslenin sonraki dönem aynı olmayabiliyor mesela benim üç aydan sonra midem bulandı ve aynı iştahım yok iyi ki de yemisim
Aksaraylii 7 haftalik hamileyim bende hep acim gece 3 kez kalkip biseyler yemek zorundayim yoksa uyamiyorum🫤
SmyEsciv Elfthh çok iyi yapmışsın katılıyorum aynı olmayabilir olmuyorda bende hiç kısıtlamıyorum yada canımın çektiği birşeyi yerim yani kilo falan umrumda değil sağlık açısından sorun yoksa tabii
Elfthh Sadece ilk üç ay biraz daha dikkat edin mesela cips çiğ köfte ilk vb ilk üç ay yemesenizde olur sonrasında canınız istedigini doktora sorarak arada yemekde güzel bence