Arkadaşlar üç hafta önce yapılan tahlillerde idrarda bakteri yüksek çıktı ama lokasit normal doktor baktığında sıkıntı yok dedi ama ben idrar yolu enfeksiyonu geçirdiğimi düşünüyorum o zmsn bişey dmeedim ama şu an şüphem arttı ben mi ağrıları karıştırıyorum anlamadım. Pazartesi randevum var zaten sadece ağrılarım su an ne onu anlamadım için yazmak istedim değerlerden anlayan varmı ilaç hariç ne yapılmalı bu konuda