10 hafta 3 günlük hamileyim normalde mide bulantıları kusma olurdu ama bu kadar şiddetli değil bugün çok bulantım ve kusma oldu hala devam ediyor karnım aç hissediyorum ama bir şey yiyemiyorum üstelik kasıklarım da diğer günlere göre bi tık daha ağrıyor ne zaman geçer bu durumu yaşayan var mı 🥺