Lolisko devlet olarak sincan eğitim ve araştırmayı çok övüyorlar bir de oraya sorun isterseniz yorumlarına falan bakıp. Gazi tıp çok iyi ama belirli bir haftadan sonra takip almıyor onlarda beni 14. Haftada almamışlardı mesela ama ben özel doktor sormuştum oraya da bi sorun derim