Egemeninannesiii kızlar troit sonucum 4.32 yüksekmi ilk hamileligimde troitim çıkmıştı doğumdan sonra ölçtü doktor yok dedi hamilelik toriti olabilir dedi şimdi hamileyim kan aldı sağlık ocağı sonuç 4.32 yüskekmi
deryauzn Egemeninannesiii yüksek çıkmış canım benimde böyleydi hemen dahiliyeye yönlendirip ilaç başlattı doktor
Semamomm Egemeninannesiii endokrine git daha iyi ama kadın doğum o bölümü açması lazım yada dahiliye bende ilaç kullanıyorum bendedir aynı yüksek çıktı 6 aya kadar 3 altında olması gerekiyormuş
Mom3424 Egemeninannesiii 3,42 çıkmıştı benim de 20 mg ilaç verdi bir ayda 1.60 düştü korkmayın çok yüksek değil 5 e kadar doktorlar riskli görmüyorlar ilaçla normale düşürüyorlar
EsraNefes Egemeninannesiii bende 37 hafta olacağım bu hafta dahiliyeye digrceğim troid sonucum dengesiz çıkmış dahiliyeye bir görün dedi. İlk gebeliğimde benimde troidim çıkmıştı. Doğumdan sonra normale döndü şimdi 2. Gebelikte sona geldim tekrar başladı