Arkadaşlar merhabalar bi kac gündür grip ve oksurukle savaşıyorum acile gittim antibiyotik ve parol verdiler kullanıyorum ama çok şiddetli sağ gozum ve başımin sağ tarafı ağrıyor kaç gündür. iki dakika bile geçmiyor ne yapacağımı şaşırdım çıldırmak uzereyim artık önerisi olan var mı?