Aysegul166 Kızlar 17+2 oldum son zamanlarda çok gaz sorunum var gece tut sabah insanların yanında tut patlıcam niye oluyo çözemedim sürekli yoğurt yiyorum o gaz yapar mı bu problemi yaşayıp çözüm önerisi olan varsa dinlemek isterim
Ezgimomssx Bende hep gaz oldu şuan 30 haftadayım hala var yapacak birşey yok pırt pırt salıyorum bağırsaklarda baskı oluyor diye olabilir bilmiyorum sorun olarak görmediğim içinde doktoruma söylemedim
Churcill Aysegul166 yediklerinize koyabilirsiniz yoğurda ya da yemeklerinizin üstüne. Ben emzirdiğim için tatlılar hariç nerdeyse her şeyin üstüne ekiyorum iyi geliyo bana. Az az deneyin isterseniz