Ogretmen_17 Kızlar 34+3 olduk ve 16. Haftamdan beri lierac kullanıyorum ikinci tüpteyim ve bu sabah karnımın altında birkaç ince çatlak gördüm. Çok moralim bozuk. Sizler ne durumdasınız ?
Aysgl123 38+4 35 den sonra harita gibi göbeğim neler sürdüm cildim çok hassas bekliyordum zaten. Şimdi kalçalarımda da başlamış. 13 kilo aldım çok değil ama çatladık artik doğumdan sonra azaltma yöntemlerine bakicaz