esolinaaaaa İlk hamileliğim çok zor geçti arkadaşlar, ilk 4 ay kanama sonrasında erken doğum riski. Çok şükür oğlum 4 yaşında ve şimdi 2. Düşünüyorum ama ilk hamileliğim gibi geçer diye çok korkuyorum aynı durumu yaşayan var mı 2. İyi geçen?
HilalYlmz esolinaaaaa her gebelik cidden farklı oluyormuş canısı benim ilki mükemmeldi hiç hamile sorunları yaşamadım çok şükür ama bu 2.de hiç konforum yok 31 haftalık olduk erken döndü ağrım sızım var erken doğum için ilaç kullanıyorum ilki gibi olacak diye düşünüp kendini tedirgin etme sakın
Faide2147 esolinaaaaa bende sadece düşük tehlikem vardı ilk gebeliğimde Şuan 2. Gebeliğimde de 4 aya kadar kanamam ve düşük tehlikem oldu çok şükür atlattım ama bu sefer enfeksiyon peşimi bırakmıyor bi türlü korkuyorum erken doğum olur diye
Gozdecaner esolinaaaaa ilk hamileligimde 4.5ay boyunca aralıksız kustum ve ameliyathane hemşiresiyim ameliyatın ortasında koşa koşa çıkıyordum sterilligim bozuldugu içinde bir daha giremiyordum çok erken izne ayrılmak zorunda kalmıştım 23. Haftada kesilmişti kusmalarim o yüzden çok korktum bu hamileliğimi öğrendiğimde bu ekonomide nasıl erken çıkarım izne diye ama gram mide bulantısı yaşamadım yani herkes gibi yaşadım tabi ama sık olmadığı için hiç rahatsız etmedi her gebelik bir olmuyor
Sareeee esolinaaaaa benim eltim de senin gbiydi canm ilk gebeliginde ilk 4 ay dusuk kanama riskleriyle yatarak gecirdi ikincisine hamile kaldi ondada ayni sikayetler oldu su anda hamile kalmaya korkuyorum tekrar aynisi olucak diyor ins sende oyle olmaz
esolinaaaaa HilalYlmz ilki biraz zor geçince kafama çok takıyorum gerçi hashimato çıkmış ortaya gebelikte onunda bir etkisi var diyor doktorum guatr değerleri yüksekti ama hayırlısı olsun artık inşallah iyi olur her şey 🫶🏻
Faide2147 esolinaaaaa yok belim kuvvetli değilmiş çocuk zor tutunuyor o yüzden hep 4 ay boyunca uzandım kanama kesilmesi için ilaç iğne fln derken çok şükür atlattık o süreci
eymenim_ esolinaaaaa valla oğlumda hiç bilmedim 9 ay mis gibi ama şuan kızımda çok agirim hergun biryerim ağrıyor halsizim valla çok ağırıma 22 hafta