hasretakkus Ben🙋🏼♀️
Hamileliğimin tamamını miyomum yüzünden yatarak ve az hareketle geçirdim.Kan pıhtılaşması sorunum olmamasına rağmen,fazla hareketsizlikten organlarıma pıhtı atmasın diye son 4 ay kan sulandırıcı iğne vuruldum hergün.
Ve 37+6 haftalıkken suni sancısız normal doğum yaptım.