Ezgi-08 Edaa1334 bugün 32 oldum ve kontrolde 41 cm 1850 gram dedi doktor. Normal dedi haftasıyla ama bilmiyorum
Ahsen-K haftada 2400dü 35 haftada 3.5 kiloya ulaşmış şuan 36dayız 4 olmuştur diye düşünüyorum malesef gebelik şekerim var insülin kullanıyorum bebek diyabetten etkileniyor erken doğum olucak 32den beri gelmeye çalışıyor ilaçla işi yürüttük ilacı bıraktım artık bekliyoruz 😀🙌🏻
genc2kizannesi Ahsen-K minik bir tosuncuk geliyor desene ozaman🥰😀 Sağlıkla alın kucağınıza insallah bütün anneler
Kaderrrrravc Arzuanne nesguik süt mü? O kilo mu aldiriyormus benim de 32 hafta 1600 kilo 1 hafta geri kilosu
Figenaymaz 2 kiloydu o haftada şimdi haftaya tekrar gidicez bakalım ne kadar oldu beyfendi 35 haftalık oluyoruz
Figenaymaz Arzuanne streste etkiler dikkat edin kafaya çok takmayın yine yemenize dikkat edin Allah’ın izniyle alır ya benimde 25 ile 28 arasında çok az almıştı çok şükür yememe dikkat ettim 32 de istediğim kadar almıştı
Arzuanne Figenaymaz valla aşırı duygusal bir insanım normalde de şuanda zor bir süreçteyim bir de hamilelik bazen dayanamıyorum bebiş sağ salim doğsa da onu da üzmesem 😔