Nevammm gerçekten mi 🤯
Bana da çok sevecen gelmişti oysa ki bunu düşünücem teşekkür ederim mesajın için
Şuan aslında benim de zehir oluyor gebeliğim bebeğim deki problem beni öldürüyor elimde değil toparlıyamıyorum kendi mi doktor her olasılığı söylemek zorunda elbet ama ben hep kötü olan olacak diye düşünmekten bitirdim kendimi dua edin cuma gideceğim inşallah iyi sonuç alırım
Bu sefer Buca kadın doğumdan aldım randevu perinatoloji doktoru Ali Taner Anuk tan
Bileniniz varsa bu doktoru bilgi verirseniz mutlu olurum