Arkadaşlar kırkım yeni çıktı kafama takılan süt konusu ilk başlarda göğüslerim çok şişti sütum vardı sagdigimda geliyordu bebeğim rahatlıkla emiyordu ama sonra göğüslerim çok yumuşadı sağma makinası ile sagmaya çalıştığımda süt gelmiyor.ama çocuk emdiginde geliyor .ama etrafımda sürekli sütun doyurmuyor sütun yetmiyor mama verelim tarzı annelerden tepki alıyorum ve çok canım sıkılıyor sütüm artsın diye birsuru bitki çayları vs iciyorm bebeğim kolik belli saatlerde atak geliyor ve deli gibi ağlıyor bu defa meme reddi de başlıyor napacagimi şaşırdım bu annr sütü konusunda çocuğum için sütü daha çok artikmak istiyorum yaşayan varmı önerilerinize ve tecrübenize ihtiyacım var