Nvfftyhhbgggg Ritim bozukluğum var 34 haftalık hamileyim tansiyonumda 13.9 da yükselmeye başladı artık böyle olupta sağlıklı bir şekilde doğum yapan var mı zaten erken doğum riskim var iyice strese girdim
Gozdecaner Nvfftyhhbgggg yüksek tansiyon bebeğe giden kan basıncını etkiliyor o yüzden 14/8 den üst tansiyon seyrediyorsa özellikle doğuma alıyorlar
Nvfftyhhbgggg Gozdecaner anladım 13.9 civarlarında gidip geliyorum zaten kalp hastası olduğum için beklenen durumdu bakalm nolck