YeimYaarGkmen canım korkma. Ben ameliyata giderken çok stresli gittim. Kafamda yaşarım diye korktugm ne varsa yaşadım. Ameliyat sonrası agrım oldu. Olmadı veya olmaz demeyeyim. Oluyor ama ağrı kesicilerle dalan hallediliyor. Dayanırsın yani o acıya :) asıl mesele ilk yürüyüşte. Benm zır oldu ama oldu. Benle birlikte soguranlar koridorda cirit atarken ben iki adımı zor attım mesela 😂 yani bnyeyle alakalı ama dediğim gibi ameliyat kısmı kolay sonrası da senin elinde bol bol yürüyeceksin. Snra bebeğin kucagında :) süt meseleside benm geldi hemen. Düşünme bunları bebeğine odaklan. Sütün glmessede o an pank yapma canım :) ben elimle sıkarak ilk sağdım snra bebeğe emzirttik. Dogm snrası hemşire sizi zaten yönlendirir :)