Ozlemgokce Kızlar şehir hastanesinde coşkun orhanere gittim bir kaç kez ama randevu bulamadım uzun süredir ben de murat beye aldım giden ve memnun kalan var mı doğumu orada yapmayı düşünüyorum bu doktordan devam etmeli miyim sizce
Yaprakdokumuseverr Ozlemgokce Ayy bana ters ters cevaplar vermişti sinir bozucu. Zaten doğumunuza girme şansı da düşük kim nöbetçiyse o giricek. Deneyin bi isterseniz.
minnakkraker Ozlemgokce iyi bir doktordur ben bi kaç kez muayene oldum bi sıkıntı yaşamadım hatta bebeğim de sıkıntı çıktı perinatologu aradı kendi
Ozlemgokce Yaprakdokumuseverr Hadi ya googleda baya güzel yorumlar vardı ama dediğiniz doğru, doğuma giricek kişi şans işi.İnşallah doktorun ben değilim neden bana geldin falan diyip terslemez beni de 🥴
Yaprakdokumuseverr Ozlemgokce evet bende gitmeden yorumlara bakmıştım dedim bu oysa yorumlardaki kim 😂