Swan97 merhaba bugün tekrar bakıldı betam düşmeye başlamış bugün yarın düşük olur normal regl gibi olursun dedi kimyasal gebelikmiş dış gebelik değil dedi iki gündür regl olacak gibi karın ağrısı başlamıştı zaten hayırlısı olsun en azından dış gebelik değilmiş mtx iğnesi vurulmaktan kurtuldum gelecek ay kısmetse artık napalım hayırlısı