Duygu_nur52 Bugün 3 kere nst girdim hep sancım çıktı yürüyüş yaptım tekrar gittim nst girdim gene sancım çıktı alttan muane oldum açılmam yok geri gönderdiler ama çok kötüyüm kızlarrrr
Selma-bttl Duygu_nur52 evde çekmen hastanede nsty bağlı cekmenden iyidir sıcak sıcak duş al açılma çok kolay olmuyor uzun saatler sürüyor
Gebes66 Duygu_nur52 ilk dogumsa daha zamanın vardır beş dakikada bir dakika süren sancılarin da hastaneye git hastanede yatmak hareket etmek çok zor
LamiyaCetinkaya Duygu_nur52 Rahim ağzın yumuşuyordur daha, açılma birden olacaktır belki. Hiç moralini bozma, gözün aydın kavuşmaya az kaldı 🙏❤️
umaydurununannesi Duygu_nur52 sıcak dus al acılmanı hızlandırır agrını hafıfletır plates topun varsa onda hareketler yap yoksa esınden destek alarak squat
Duygu_nur52 İlk gebeliğim evet herkes diyor evinde çek sancını takip et dakikalarını sonra hastaneye git dediler