Babyada merhaba, 4 -5 ay kullandım bu testi, sadece bir kere ocak ayında ikinci çizgiyi tam kalın gördüm. Bende pcos var. Genelde 3 hafta yoğun birliktelikten sonra biraz mola veriyorduk, mayıs ayında yine tam koyu çizgi göremedim, testi bıraktım 3.haftada. şuan gebeyim ama baya baya geç bir tarihte yumurtlamışım sanırım, tam koyu çizgi görmeme sebebim de bi yerden sonra testi ve beraberliği bırakma hatasıydı galiba. Testler bi işe yaramadı. İki üç günde bir bütün ay beraber olun, kesin çözüm :))