Elifdddd iyi düşünün iyi olsun inşAllah kendinize sıkıntı etmeyin gerçekten olumsuzluk korku negatiflik çok etkiliyor bu süreci.. bende öyle derdim 2. Gebeliğimde artık son haftalar kemiklerim çatlamak üzereydi o derece şişmiştim nefes alamıyordum artık alsalarda rahatlasam diyordum sabırla bekledim tam 39. haftama gün vermişlerdi tam o günün gecesi sancım geldi ilk kez sancı hissettim ve direk gittik hemen yatışım yapılmıştı zaten tok gittiğim için sancı durdurucu verdiler 4-5 saat açlığım beklenmişti sonra doğuma alınmıştım.. sizinde öyle bi sancı veya ağrı hissettğinizde direk gidin zaten yatışınız yapılır öyle olunca günü bekletmezler sağlıkla kurtulun inşallah🌹