Nnoktaa Betuulll1 evet. 38. Haftamda su geldiği için doğum acilden giriş yaptım muayeneden sonra doğuma aldılar. Doğumunuz başlamadıysa da yine doğum acilde muayene oluyorsunuz.
Hilal-95 Betuulll1 direk acilden alıyorlar benim suyum geldi zaten takipliydim ama orada olan doktor ebe her kımse doğuma giriyor
tugcesakzci lilasmom_ bir iki kere öncesinde gidip takip açtırın bazı hastaneler riske girmiyor. Bilkent şehir hastanesi kuzenimi takibin yok diyerek almayıp özele gönderdi. Çok çok acil olursa veya oraya sevk edinirsen falan alıyorlarmış
Nnoktaa RezMom takipli olduğum doktor yoktu kime randevu bulursam ona gidiyordum. Doğumda da kime denk geldiysem 😅 hatta dosyamda dr adı olmasına rağmen asistan yaptırdı doğumumu.