Muhammedamine Canselzeybel benimde ilk bebeğim olucak Rabbimin izniyle hayatımda ilk kez kanaması olmadı diye üzülen bir kadın görüyorum 🤷♀️
Ummuskaan Canselzeybel benim 2. Gebeliğim ilk gebeliğimde kanamam olmuştu ama bunda olmadı şuan 22+6 hamileyim
Canselzeybel Muhammedamine bilmiyorum sonuçta nedir ne değildir olup olmaması normal mi diye merak ettim :)
Muhammedamine Canselzeybel olmaması normal tabiki adı üzerinde kanama . Bende bilmiyordum canım benimde ilk çocuğum ama bazı şeyleri de tecrübe etmeye gerek yok illaki kanama gebelikte istenmeyen bir durum adı ne olursa olsun 🤗
Deletedmom34 Canselzeybel İki hamilelik yaşadım biri düşük birine de şimdi hamileyim ikisinde de yerleşme kanaması yaşamadım. Herkes yaşayacak diye de bir şey Yok canım